czwartek, 16 stycznia 2014

Polecam wszystkim Polakom i Dolnołużyczanom, którzy chcą polepszyć swoją znajomość obu języków. Zainteresowanym kontaktami oraz nauką języka dolnołużyckiego Polakom, którzy nie mają najmniejszego doświadczenia z językiem dolnołużyckim lub górnołużyckim, podpowiem, że chcąc kupić podręcznik do nauki języka łużyckiego lub inną książkę, śmiało można napisać e-mail z taką prośbą lub zadzwonić telefonicznie posługując się językiem polskim. Ja taka możliwość miałem w rozmowie z panią Manią Bujnowską, więc polecam link z adresami e-mail i telefonami, który zamieszczam poniżej. Ja troszeczkę uniosłem się honorem i próbowałem rozmawiać z panią Manią w języku górnołużyckim z uwagi na to, że ona jest Łużyczanką z Górnych Łużyc. Oczywiście lepiej posługuję się językiem dolnołużyckim, ale czasami podejmuję próby rozmowy lub pisania po górnołużycku. Państwo możenie skorzystać jednak z poniższego linka. W razie potrzeby proszę pisać na mój e-mail tomasz_major70@op.pl , chętnie pomogę!

http://www.domowina-verlag.de/ds/kontakt

 
Tak pórucyjo se wšyknym Pólakam a Dolnoserbam, kenž kśě swóje znaśa we wobyma rěcoma pólěpšyś.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz